Recommended Links

DAH TERBERAK DALAM SELUAR, TAKKAN TONY PUAKA TU NAK MENGAKU!!!


Rasanya dah banyak kali SH siarkan tajuk yang bunyinya sama dengan tajuk artikel kali ini. Tapi, apa boleh buat. Memang itulah hakikatnya puak - puak Pakatan Haramjadah ni.

Diorang ni memang suka buat satu - satu benda dan kemudian tak nak mengaku. Ibarat macam orang mencuri la. Hidup mati semula pun dia takkan mengaku, ye tak.

Nak pulak kalau benda yang dia buat tu memberi impak yang cukup besar kepada karier Politik mereka. Lagi la diorang takkan nak mengaku. Tak gitu?

Waima kita berikan bukti yang kukuh mengenai perkara tersebut, pun diorang masih lagi takkan nak mengaku. Paling bangsat, diorang nak salahkan orang lain pulak.

Maka, sama jugak la dengan Si Tony Puaka Haramjadah ni. Dia ni memang sejak dari dulu terkenal dengan kes - kes 'Terberak Dalam Seluar' ni.

Cuma dia je yang tak pernah nak mengakuinya. Dulu dia pernah menguris hati orang Melayu bila dia sarankan supaya kuota perumahan Bumiputera dihapuskan.

Isu itu menjadi satu isu yang cukup besar kepada orang Melayu terutama disekitar kawasan Selangor. Akhirnya, dia tak mengaku jugak apa yang dia sendiri cakap.

Sebaliknya dia salahkan pihak media sebab tersalah buat laporan mengenai kenyataan dia. Itu aje la alasan yang mampu dia berikan untuk menutup kesilapan dia.

Kali ini, isu penutupan Bazaar Ramadhan pulak dijadikan satu isu yang besar. Walhal, dia sendiri yang cabar Keraj! aan Mela ka untuk tutup concert Ramadhan tu.

Dia sendiri yang memberikan respon tersebut selepas Kerajaan Melaka mengambil keputusan menutup Jonker Walk untuk mengurangkan kesesakan lalu lintas. Kata dia:
"Saya rasakan kalau-kalau satu pasar malam mahupun pasar tani ataupun pasar Ramadan akan menyebabkan kesesakan lalu lintas, maka semua pasar-pasar, semua pasar tani di Melaka atau mana-mana negeri perlu dibatalkan secara langsung. Kenapa tutup saja di Jonker Walk?..."
Si Tony Puaka Haramjadah tu dengan jelas ingin menyatakan bahawa pembukaan concert Ramadhan juga menjadi salah satu penyumbang kepada kesesakan lalu lintas.

Oleh sebab itu dia keluarkan alasan tersebut semata - mata untuk terus menghasut 'Peniaga' dikawasan Jonker Walk tu agar membenci Kerajaan. Itu maksud dia.

Tapi, macam yang SH katakan diawal - awal artikel tadi jugak la. Orang yang dah Terberak dalam seluar ni, mana dia nak mengaku beb. Kalau dia mengaku, mana dia nak letak muka!!! Kecik - kecik tak nak mampus, bila besar menyusahkan orang pulak!!!

Comments