Recommended Links

BLOGGER PAKATAN MASIH MERACAU NAK JAWAP ISU YUSUF KALLA!!!


Nampak gayanya puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah tu masih lagi meracau - racau macam orang Gila semata - mata terkena penangan Yusuf Kalla.

Sampai terpaksa mereka mengaitkan nama orang lain untuk menegakkan benang yang sememangnya dah sedai basah tu. Tapi kalau ye pun jangan la sampai membodohkan diri.

Persoalannya, kenapa diorang beria - ia sangat nak 'cover' isu yang dibangkitkan oleh Yusuf Kalla? Sebabnya mudah. Pendedahan tu melibatkan integriti antara Pakatan.

Apa yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu jelas membelakangkan pemimpin lain dalam Pakatan. Ianya mampu menjejaskan hubungan diantara mereka.

Setakat ini, kita hanya dengar pandangan dari DAPigs. Pandangan dari PAS kita masih belum tau. Mungkin mereka dah mula mencurigai tindakan Si Ketua Penipu tu.

Jadi, pesanan SH kepada Pencacai - Pencacai Pakatan tu mudah je. Jangan la terpengaruh sangat dengan Si Ketua Penipu tu. Nama dia pun Ketua Penipu. Tak mustahil dia bila - bila masa je boleh tikam korang dari belakang!!!
Ramai yang terkejut apabila Jusuf mengambil pendekatan begitu. Banyak pihak telah memberi reaksi atas kenyataan Jusuf itu. Anwar seperti biasa belum memberi reaksi.

Kecuali Karpal Singh menyatakan isu ini boleh memberi kesan kepada Pakatan Rakyat dan menuntut Jusuf minta maaf dan menyatakan kekesalan terhadap kenyataan tersebut.

Isu yang dikemukakan! oleh Ju suf adalah isu besar dan datang dari orang besar, bekas Naib Presiden Indonesia. Kalau tidak mempunyai bukti yang cukup Jusuf tidak akan membuat kenyataan sedemikian.

Yang menariknya, Jusuf ialah sahabat peribadi Anwar sekian lama dan terlibat membuat suatu perjanjian mengenai pilihan raya antara Najib-Anwar. Dalam masa sama Jusuf mempunyai hubungan baik dengan Datuk Seri Najib Tun Razak.

Bila rakan-rakan lain membuat kenyataan kontroversial mengenai Anwar, beliau memilih untuk tidak memberi reaksi dengan harapan orang tidak percaya dan lama-kelamaan isu itu akan lenyap. Pengalaman lalu apa saja isu kontroversial yang melingkari imej Anwar, Pas jarang memberi reaksi dan DAP tidak mengambi pendirian.

Kenyataan berani Jusuf menyebut Anwar mendapat dana besar daripada pihak asing untuk menganjurkan siri perhimpunan haram membantah keputusan PRU-13 menarik perhatian Karpal Singh.

Lebih menarik lagi, kenyataan Jusuf adalah Anwar mempunyai imaginasi sangat melampau dan ego kerana masih ingin menjadi Perdana Menteri meskipun parti kepimpinannya kalah.

Bagi Karpal Singh yang membuat desakan kepada Jusuf supaya minta maaf atas nama integriti adalah suatu hal yang pelik. Tidak mungkin Jusuf menarik balik kenyataannya seperti tidak mungkin Karpal Singh menarik balik tuduhannya terhadap Anwar "kaki-liwat" seperti yang terkandung dalam hansard Parlimen.

Sebagai orang penting Indonesia, Jusuf sudah tentu mempunyai maklumat dan pengamatan politik hasil pengalamannya dengan Anwar. Apabila Anwar mengatakan bahawa perjanjian dengan Najib itu atas inisiatif Jusuf bukannya atas permintaan Anwar di situ Jusuf mula memahami siapa Anwar sebenarnya. Anwar tidak bercakap benar.

Comments

IBU PUSPITA said…
Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI


Saya sangat bersyukur telah menemukan blok MBAH RAWA GUMPALA dan ternyata apa yang tertulis di dalam blok MBAH,semua itu meman benar-benar terbukti dan salah satunya saya sudah telah membuktikannya sendiri,saya sangat berterimah kasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaibnya,atas bantuan ini kini aku sudah bankit lagi dan usaha yang dulunya bankrut kini bisa berjalan kembali,berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA kini kehidupan kami sudah jauh lebih baik dari pada sebelumnya,saya tidak pernah menyangka kalau saya bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan budibaik mbah,pesugihan ini adalah pesugihan resmih dan pesugihan ini banyak pilihannya
Bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085-316-106-111 dan
pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah

((PESUGIHAN DANA GHAIB))