Recommended Links

AZMIN TIBAI KHALID GAGAP PASAL ISU BELANJAWAN TAMBAHAN!!!


Huh! Nampak gayanya kemelut perebutan kuasa diantara Si Azmin dengan Si Khalid Gagap ni masih belum selesai lagi rupanya. Kita ingatkan dah tak de masalah dah.

Kalau sebelum ini, Si Azmin tu dengan lantang mempersoalkan perlantikan Khalid sebagai Menteri Besar Selangor dan menyifatkannya sebagai amalan Kronisme.

Tapi, akhirnya Si Azmin tu terpaksa juga akur dengan keputusan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu dan membiarkan Khalid kekal menjadi MB.

Namun, itu bukanlah sebab untuk membuatkan Si Azmin tu terus duduk diam dan tidak bersuara lansung. Dia akan guna segala kesempatan yang ada untuk menyusahkan Khalid.

Jika sebelum ini, isu perlantikan Si Siputdin Muka Bulan tu sebagai 'Hantu' dengan gaji sebanyak RM 15ribu sebuan dijadikan persoalan.

Kali ini, isu mengenai pembentangan bajet tambahan pula dijadikan alasan oleh Azmin untuk terus mengkritik pentadbiran Khalid secara terang - terangan.
ADUN Bukit Antarabangsa Azmin Ali menegur kerajaan negeri yang menurutnya akan membentangkan belanjawan tambahan berjumlah RM761 juta dalam sidang DUN kali ini.
Katanya, kerajaan negeri tidak sepatutnya membentangkan belanjawan tambahan itu, kecuali berlakunya krisis ekonomi atau malapetaka besar sehingga menyebabkan unjuran asal tersasar dan menuntut kerajaan menyediakan perbelanjaan luar jangka.

Belanjawan tambahan itu antara lainnya melibatkan RM165 juta untuk ! menampun g bayaran Program Air Percuma, pemberian pinjaman berjumlah RM 413 juta untuk Kumpulan Darul Ehsan Berhad (KDEB) bagi pengambilalihan Kumpulan Hartanah Selangor Berhad (KHSB), kata Azmin.

"Jika disemak rekod selama lima tahun Pakatan Rakyat mentadbir negeri Selangor, mulai 2008 sehingga 2012, peruntukan perbekalan tambahan yang diminta pastinya dibentangkan lebih daripada satu kali setiap penggal. Malah pada mesyuarat bagi penggal ketiga, peruntukan perbekalan tambahan dibentangkan sehingga tiga kali.

"Teguran saya ini adalah untuk mengelakkan daripada rakyat membina persepsi dan berpandangan bahawa kerajaan negeri tidak dapat merancang penggunaan wang Negeri dengan bertanggungjawab dan pengurusan kewangan yang jujur.

"Apatah lagi, ini adalah mesyuarat pertama penggal pertama persidangan Dewan Undangan Negeri," katanya sewaktu menyampaikan ucapan membahas titah ucapan diraja hari ini.
Persoalannya, adakah ini yang mereka kata mereka mampu untuk mentadbir Negara dalam keadaan yang aman dan damai? Sesama diorang pun masih bertelagah sesama sendiri.

Itu bukand ari parti yang berbeza, tetapi dikalangan pemimpin parti sendiri. Pun masih wujud perasaan hasad, dengki dan iri hati. Mujur jugak la diorang tak berjaya merampas Putrajaya. Kalau tidak, alamat jahanam la jawabnya!!!

Comments

IBU PUSPITA said…
Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI


Saya sangat bersyukur telah menemukan blok MBAH RAWA GUMPALA dan ternyata apa yang tertulis di dalam blok MBAH,semua itu meman benar-benar terbukti dan salah satunya saya sudah telah membuktikannya sendiri,saya sangat berterimah kasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaibnya,atas bantuan ini kini aku sudah bankit lagi dan usaha yang dulunya bankrut kini bisa berjalan kembali,berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA kini kehidupan kami sudah jauh lebih baik dari pada sebelumnya,saya tidak pernah menyangka kalau saya bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan budibaik mbah,pesugihan ini adalah pesugihan resmih dan pesugihan ini banyak pilihannya
Bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085-316-106-111 dan
pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah

((PESUGIHAN DANA GHAIB))