Recommended Links

PEMIMPIN MANA KAHWIN ISTERI ORANG???


Wah!!! Buruk kelaku pemimpin Pakatan Pembangkang ni memang tak kenal erti kesudahan rupanya ye. Dari kepala sampai ke ekor buruk belaka.

Jangan kata pemimpin. Yang dibawah joke macam tu jugak. Malah ada jugak blogger - blogger diorang joke suka buat kerja haramjadah macam ni?

Huh! Kalau ye joke nak mempromosikan Liberalisme dikalangan rakyat Malaysia, jangan la melampau - lampau brader!!! Agak - agak la sikit.

Malaysia ni bukannya macam Amerika. Masih ada lunas - lunas kebudayaan dan agama. Kalau itu joke diorang tak reti nak hormat, apa guna diorang jadi pemimpin?

Tak guna la diorang nak jadi pemerintah kalau dah perangai masing - masing macam cibai. Ibarat ambik penyangak jadi Perdana Menteri. Memang hancur la Negara dibuatnya nanti. Jahanam la jawabnya!!!
Janji manis, janji sehidup semati, janji susah senang bersama...itu janji masa kita kemaruk cinta, kata wanita yang di aniaya sang suami yang hatinya dirasuki syaitan.

Kisah rumahtangga Ahli Parlimen PKR, Abdullah Sani makin menarik untuk diikuti, ini kerana sebagai Pengarah Jentera PRU 13 Selangor, beliau gagal total.
Bagaimana beliau mampu merancang kalau perancangan rumahtangga sendiri joke GAGAL ? Bukan sahaja beliau nikah dengan mengikut garis panduan Jabatan Agama Islam Selangor, tapi mengikut Jabatan Islam Narathiwat.
Nikah sembunyi-sembunyi pada aw! alnya da n kerana rahsianya bocor maka Abdullah Sani menggunakan cara barbarian, guna cara kekerasan yang melampaui batas agama. MENGHALAU isteri keluar rumah.

Baca diSINIbagaimana Abdullah Sani 'terajang' isteri keluar rumah.

Satu perkara yang menarik perhatian, kedengaran ada cerita baru, isteri ke dua Abdullah Sani masih berstatus isteri orang ketika mereka lari nikah di Siam ? Abdullah Sani wajib bersihkan nama beliau. - seterusnya...

Comments