Recommended Links

CERDIK SUNGGUH SI SAM KETOT NI YE!!!


Kadang - kadang heran jugak tengok perangai puak - puak Pakatan Pembangkang ni. Diorang ni memang dah mabuk gamaknya.

Nak kata bodoh kang, diorang marah. Mungkin diorang ni dah terlampau cerdik, sebab tu la diorang suka keluarkan kenyataan yang bodoh macam ni.

Dulu diorang bising kata pihak Polis ni tak menjaga keselamatan diorang sebab ada beberapa ancaman nak baling batu dan sebagainya.

Sekarang dah diorang bosan pulak bila pihak Polis tu dok ikut dia ke mana saja dia pergi. Apsal pulak diorang nak merenyang tak tentu arah ni?

Diorang ada buat benda salah ke sampai tak senang duduk bila Polis dok ikut bontot diorang siang dan malam? Kata nak sangat Polis jaga keselamatan diorang.

Sekarang dah nak buat dakwaan yang bukan - bukan pulak? Diorang salahkan Polis tak de kerja lain. Dok ikut bontot diorang sampai jenayah banyak tak terkawal.
Pengerusi KEADILAN Melaka, Shamsul Iskandar Mohd Akin berkata, Ali selaku pemimpin veteran tidak wajar berbuat demikian itu kerana hakikatnya negara berhadapan masalah kadar jenayah terlalu tinggi.
Ketua Angkatan Muda KEADILAN (AMK) itu menambah, masalah jenayah semakin meningkat berpunca daripada sikap polis yang lebih berminat mengekori pemimpin pembangkang daripada menjaga keselamatan negara.
Di saat ada kelompok Cawangan Khas (SB) yang diarah mengekori jejak langkah pembangkang di seluruh negara, masih ramai penjenayah yang berlegar secara bebas yang mengancam! keselam atan negara tanpa kita sedar di kiri dan kanan kita.
Tambah menjelekkan mantan Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan sendiri pada Julai 2012 pernah menyebut bahawa kadar jenayah negara membimbangkan sehingga menggesa kerajaan tidak menyorok keadaan sebenar kepada rakyat, ujarnya. - seterusnya...
Nah!!! Nampak sangat la yang Si Sam Ketot ni sebenarnya tak senang duduk bila dia tengok Polis dok ikut dia ke hulu ke hilir. Dah tentu ada benda yang dia nak sembunyi ye tak.

Ye la. Mana tau ye tak. Kot dia nak pegi ke karaoke ke, pegi rumah urut ke, susah la nanti sebab Polis selalu ikut bontot dia. Nanti bocor la rahsia dia ye tak. Itu je yang sebenarnya. Bukannya sebab kes jenayah tu sangat pun!!!

Comments