Recommended Links

SI BIAWAK TU DAH TERCABUT EKOR!!!


Korang nak pelik apa dengan Si Biawak Guan Eng ni. Dia ni spesis biawak, adik beradik dengan cicak. Jadi, kalau dia putus ekor ni, apa nak pelik beb.

Lagi pun, ianya dah menjadi lumrah buat puak - puak Pakatan Pembangkang tu sebenarnya. Diorang ni memang setakat tau bercakap je. Mengkala nak buat, jangan harap la.

Bak kata pepatah orang puteh, "They Don't Walk The Talk". Setakat bercakap je pandai, tapi lepas tu mula la diorang kecut telur.

Sebelum ini, dia pandai sangat nak menuntut agar kalimah Allah tu diguna pakai dalam Al Kitab yang berbahasa Melayu untuk diedarkan.

Cadangan dia tu dibantah dan dikecam oleh semua pihak termasuk pemimpin - pemimpin serta ahli PAS sendiri. Itu membuktikan bahawa desakkan dia tu tak masuk akal.

Sekarang, bila dah semakin ramai orang yang kecam tindakan dia tu dan nak menyerahkan memorandum bantahan, dia mula la kecut buah kerandut dia.

Mula la dia takut nak berjumpa dengan orang waima rakyat di Negeri Pulau Pinang tu sendiri. Orang macam tu joke boleh jadi pemimpin ke?

Woi Biawak! Sekarang lu dah berak, lu dah kencing, lu sendiri cuci la woi!!! Apa pasal pulak lu nak diam diri? Apa pasal pulak lu nak lari?

Kalau setakat buat polemik untuk tutup isu berkaitan dengan pemberian kawasan balak pada puak kedarak dia oleh PAS Kelantan tu, cari la isu lain. Kenapa nak bangkitkan isu a! gama jug ak? Lain kali, nak bercakap tu guna la Kepala Otak, jangan pakai Kepala Lutut!!!
PULAU PINANG 30 Dis. - Ketua Menteri, Lim Guan Eng sanggup tidak menggunakan lorong khas bagi orang kenamaan di Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang, Bayan Lepas di sini malam ini semata-mata tidak mahu bertembung dengan sekumpulan ahli daripada pelbagai pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang mahu 'menyambut' kepulangannya.
Setiausaha Agung DAP itu yang tiba daripada bercuti di Hong Kong dikatakan mengikut laluan lain seterusnya keluar dari bangunan tanpa dapat dikesan kumpulan terbabit.
Ahli Jawatankuasa Jaringan Muslimin Pulau Pinang (JMPP), Azmi Jaafar berkata, beliau kecewa dengan tindakan Guan Eng tersebut yang dilihat memang sengaja tidak mahu bertemu mereka.

Comments