Recommended Links

PKR DAH JADI PARTI KEBENARAN ROSAK!!!


Rosak beb, rosak. Semua Kebenaran yang dibangkitkan oleh rakyat terhadap parti tu semuanya dah tak betul belaka. Semuanya ditolak bulat - bulat.

Dah macam - macam nama dah diorang ni dapat. Parti Kecohkan Rakyat, Parti Koyak Rabak, Parti Kian Retak. Semuanya menuju ke hancuran belaka diorang ni.

Ini la masalahnya dengan puak - puak yang tak sedar diri ni. Apa orang cakap, semua diorang tak boleh terima. Semua diorang nafikan.

Walhal, apa yang dibangkitkan oleh orang tu sebenarnya hakikat mengenai parti tersebut. Tapi, disebabkan diorang ni jenis manusia yang Anti Kebenaran, maka jadi la macam ni.

Tak payah la susah - susah diorang nak kata yang PKR tu berjaya ubah landskap Politik di Malaysia ni. Tu semua menipu je sebenarnya.

Dah memang cukup jelas bahawa yang parti tu tak ada tujuan lain melainkan berjuang untuk menjadikan Si Ketua penipu tu sebagai Perdana Menteri.

Itu je tujuan diorang yang sebenarnya. Bukannya ada tujuan lain pun. Sejak dari dulu lagi, paksi perjuangan PKR hanya bertumpu kepada Si Ketua Penipu tu je.

Asal perjuangan PKR ni hanya untuk membebaskan Si Ketua Penipu tu dari tuduhan meliwat pada tahun 1998 sampai berlaku Reformasi.

Itu joke sebab diorang yang ada disekeliling Si Ketua Penipu tu tak puas hati sebab Si Ketua Penipu tu tak dapat jadi Perdana Menteri.
!
Sedangkan Si ketua Penipu tu hanya selangkah je lagi nak menjejakkan kaki ke kediaman rasmi Sri Perdana pada ketika itu. Dan diorang joke mula la berangan yang bukan - bukan.

Macam - macam projek dah terbayang dalam kepala otak masing - masing. Macam - macam benda dah diorang nak buat. Tapi akhirnya semua tu musnah.

Itu je sebab kenapa PKR tu wujud. Itu je sebab kenapa PKR tu masih bertahan sehingga ke hari ini. Semuanya dibuat untuk kepentingan Politik diri sendiri. Bukannya sebab diorang nak memperjuangkan rakyat sangat pun!!!

Comments