Recommended Links

NORAZA MENGAKU DIA MENIPU!!!


Akhirnya, Kebenaran jugak yang akan terserlah. Benda dah terang dan nyata beb. Tak payah la dia nak sembunyi - sembunyi lagi.

Kalau kita sekali tengok gambar kat atas tu joke kita dah tau yang dia menipu. Sekarang, nak tak nak terpaksa la dia mengaku yang ianya memang tipu.

Jadi, untuk apa lagi kita nak percaya dengan puak - puak Pakatan Oren Haramjadah ni? Memang itu je kerja diorang sebenarnya. Tak de kerja lain. Asyik menipu je kerjanya.

Bila dah kantoi macam tu, tak de pulak dia nak ambik tindakan terhadap pihak yang mula - mula siarkan berita tersebut. Kalau betul ianya dimanipulasi, kenapa tak saman?

Cuba kalau berita tu disiarkan dalam Utusan. Tak sempat subuh, diorang dah siap isi borang saman dan tunggu depan pintu mahkamah.

Ini la bangsatnya perangai puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya. Diorang memang dah terang - terang tak de kerja lain. Membohong tu jugak yang diorang pandai.

Sekarang, Si Lebai Malang Noraza tu kena jelaskan pulak kepada rakyat. Apa yang dia maksudkan dengan 'Gambar Diluar Skop Program'?

kalau gambar tu bukan dari program di Kampung Awah, apa tujuannya dia ambik gambar tu? Untuk menimbulkan provokasi bagi meraih simpati?

Agar diorang boleh menghangatkan lagi keadaan bila menghadapi situasi tenang seperti di Kampung Awah? Supaya rakyat percaya yang kononnya diorang ni ditindas?

Nah!!! Semua tu dah makan balik diri diorang sendiri. Sendiri yang cari penyakit, sendiri tanggung la woi. Jangan diorang nak salahkan orang lain pulak.

Tapi, apa nak heran ye tak. Dah memang itu la kerja yang diorang pandai buat pun. Kalau Pengerusi ANAK, Si Mazlan Pemalas tu joke kuat menipu, anak - anak buah dia macam Si Noraza ni apa tah lagi. Sama je perangai macam GAMPANG!!!


Comments