Recommended Links

NEELOFA KASI WAYANG FREE???


Neelofa Lupa Butang Baju? Ternyata, kuasa laman - laman media yang ada sekarang ini mampu membuatkan artis-artis di Malaysia ini tercalar imejnya.

Mana tidaknya, setiap perkara yang dimuat naik untuk tujuan berkongsi dengan para peminat mampu membuatkan cerita negatif mudah terjadi daripada perkara yang negatif.

Ini lagi kisah kontroversi yang datang menjengah buat selebriti wanita, Neelofa.

Satu gambar yang dimuat naik oleh Neelofa sendiri di profil Instagramnya pada 6 hari yang lalu mengundang cakap-cakap tidak enak dari orang ramai.

Gambar itu jelas menunjukkan Neelofa tidak membutang bajunya hingga menampakkan buah dadanya.Betulkah?

Ada antara komen-komen yang diberikan kepada Neelofa boleh dikatakan tidak patut dibuat kerana hanya tuan badan sendiri sahaja yang tahu keadaan bajunya ketika itu.

Tetapi, ada juga peminat yang memberikan komen mengatakan baju yang dipakai oleh Neelofa waktu itu adalah dua lapis.


Ps: Yang sebenarnya, tak de apa sangat. Cuma angle kamera tu je yang terlalu tinggi. Tinggal lagi, pakaian Si Neelofa ni pun boleh tahan.

Ketat semacam je. Sebab tu la orang boleh buat spekulasi yang bukan - bukan. Zaman sekarang ni, macam - macam cerita orang boleh buat.

Lagi pun, orang yang tegur gaya pemakaian Si Neelofa ni sebenarnya berniat baik. Bukannya sengaja nak buat kontroversi.

Jangan la ditiru perangai macam puak - puak Pakatan Pembangkang tu. Diorang sering mendedahkan diri untuk dibalun oleh orang lain.

Tapi, diorang tak nak jugak mengakui kesilapan yang diorang buat. Nak jugak diorang salahkan orang lain walhal yang salah diorang sendiri.

Jadi, adalah lebih baik dihindarkan perkara - perkara macam tu. Takut nanti, jadi buah mulut orang pulak. Bila dah jadi macam tu, jangan la nak tunding jari salahkan orang itu dan ini!!!

Comments