Recommended Links

JURU SOLEK JUAL CERITA PERIBADI???

Sorry Ye Lofa... Pinjam Gambar... Hehehe...
KADANGKALA nak tergelak pun ada bila tengok macam-macam ragam orang sekeliling CAK. Selama ini CAK lebih banyak bercerita perihal artis, sesekali tak salah rasanya kalau jentik mereka yang berkhidmat untuk artis.

Oops... pembetulan. Bukan jentik, tapi sekadar usik-usik manja. Banyak kali CAK perhatikan sikap beberapa jurusolek artis suka memburukkan antara satu sama lain.

Masing-masing cuba mempertahankan kreativiti mereka dengan memperendahkan keupayaan pesaing. Tidak cukup dengan itu, habis cerita peribadi dijaja.

Memang itu boleh jadi modal menarik untuk menjatuhkan pesaing. Apatah lagi kalau disampaikan pada artis dan rakan media.

Yang CAK tak tahan, yang bercerita bukan main semangat dan esoknya, insan yang diperkata itu mengata dia balik. Kira pakat berbalas, nampak sangat berbulu antara satu sama lain.

Bila bercerita, siap muncung mulut tanda meluat yang amat sangat. CAK yang kebetulan terdengar perbualan itu terpaksa tahan tawa.

Teringat sehari sebelum itu, CAK jadi tempat musuhnya luahkan perasaan.Apa yang nak dikecohkan. Rezeki masing-masing sudah tertulis.

Mereka ada nama dan biasa solek artis terkenal tanah air. Tak perlu rasa iri hati atau dengki sebab masing-masing ada kelebihan tersendiri.

Ps: Inilah yang dikata dek pe! ribahasa orang Melayu tu. Mulut tempayan boleh la kita tutup, tapi mulut manusia ni kena tahan je la!!!

Comments