Recommended Links

DUA PALING SEKSI, SATU PALING SEKSA!!!


Ya!!! Dalam hidup ni sudah pasti akan wujud pro dan kontra. Kalau ada lelaki, mesti ada perempuan. Kalau ada langit, sudah pasti ada bumi.

Kalau ada dalam, sudah tentu wujud luar. Kalau ada siang, sudah semestinya akan ada malam harinya. Kalau ada panas, tak mustahil akan datang panas pula.

Jadi, apa nak heran kalau diorang orang selebriti ni diangkat menjadi antara artis pale seksi untuk tahun 2012. Tinggal lagi, manusia dibawah tu je sorang yang pale seksa.
Atlet, Tom Daley dan aktres, Mila Kurnis dinobatkan sebagai jejaka dan wanita terseksi 2012 menerusi undian yang dijalankan Digital Spy.
Menerusi undian yang dijalankan 25,000 ribu pembaca, perenang sukan Olimpik, itu mendapat undian sebanyak 12.8 peratus (%), sekali gus mengalahkan Channing Tatum yang berada di tempat kedua dengan undian sebanyak 12%.
Manakala Mila Kunis mendapat! undian sebanyak 18% mengalahkan pengacara, Holly Willoughby yang mendapat undian sebanyak 14.2%. Antara selebriti yang dinobatkan sebagai jejaka dan wanita terseksi 2012 adalah Ryan Gosling (11.2%), Daniel Craig (11.2%), Johnny Depp (10.5%), Nicole Scherzinger (13.5%), Cheryl Cole (13.4%), dan Scarlett Johansson (11.1%).
Dan, dibawah ini merupakan manusia pale seksa dalam dunia. Dia mendapat 100% undian bagi kategori tersebut sebab dah tak de calon lain yang layak bertanding. Cuba korang tengok. Seksa tak? Hehehe...


Comments