Recommended Links

BILA YANG TEGAKKAN ISLAM DIGELAR 'ANJING'!!!


Hebat beb. Inilah bezanya diantara pejuang - pejuang Islam dengan yang sering mempergunakan Islam sebagai bahan dalam Politik. Hancur beb, Hancur!!!

Itu pasal la blog ni sering menegaskan bahawa dalam Islam ada Politik tapi Islam tak membenarkan Islam tu diPolitikkan. Benda macam tu diorang tak faham ke?

Bila perkara semudah itu diorang tak faham, maka jadi la macam ni. Orang yang berjuang nak menegakkan Islam tu dicaci cerca dan dimaki hamun.

Sampai sanggup ada yang melabelkan mereka ni sebagai 'Anjing'. Tu dia!!! Hebat tak hebatnya puak - puak Pakatan Haramjadah ni rupanya ye.

Nak pulak puak - puak Parti Angguk Saja tu. Demi kepentingan Politik, semua benda tu diorang dah tak pandang dah. Sampai nak menegakkan agama pun kena maki hamun.

Walhal, sebelum ni dah ramai pemimpin - pemimpin PAS yang kata, kalimah Allah tu milik mutlak umat Islam. Yang DAPigs nak jugak bangkitkan isu tu kenapa?

Itu pun diorang masih nak jugak nak menafikannya? Pun diorang nak marah bila ada yang buat bantahan sedemikian rupa?

Memang nampak sangat la yang puak - puak Parti Angguk Saja tu sendiri tak reti nak mentarbiyahkan anak - anak buah mereka sendiri. Itu pun diorang ada hati nak mentarbiyahkan orang lain? Phuih!!! Tak sedar diri punya manusia. Perangai macam sial!!!


Comments