Recommended Links

TIAN CHUAK DAH SEMAKIN SESAK!!!


Hahaha!!! Berguling - guling nak tergelak baca kenyataan media yang dikeluarkan oleh Si Tian Chuak ni. Nampak sangat dia dah semakin sesak.

Mana tidaknya. Semua orang datang dekat dia dan bertanya soalan sama tiap - tiap hari. Siapa tuan punya jet mewah yang digunakan oleh Si Ketua Penipu tu?

Mana la member tu tak bengkak. Bagi 'press statement' pun kena marah dengan Si Assmin sebab salah bagi fakta. Sekejap sewa, sekejap pinjam. Mana satu yang betulnya?

Akhir sekali, Si Tian Chuak ni dah hilang akal. Dia suruh pihak media cari sendiri siapa tuan punya jet mewah tu. Pulak dah!!!

Hari tu, dia jugak yang beria - ia nak tayang pada rakyat seluruh dunia siapa melalui laman sosial yang diorang dapat naik jet mewah. Sekarang dah tak mampu nak jawab soalan?

Dah suruh para wartawan serta rakyat semak sendiri siapa tuan punya jet? Dia tak nak fight - warkan dalam laman sosial jugak ke siapa tuan punya jet tu?

Tapi kata nak telus sangat. Kalau nak telus dengan rakyat, bagi tau la siapa tuan punya jet mewah tu dan apa kaitannya dengan Si Ketua Penipu tu.

Itu la. Siapa suruh cari penyakit. Sekarang tanggung la sendiri. Dulu, beria - ia sangat diorang mendabik dada kata diorang ni zuhud. Tak macam pemimpin Barisan konon.Sekarang, dah terbogel macam ni, sendiri mau ingat la brader!!! Baru Padan Muka!!!
KUALA LUMPUR - Naib Presid! en PKR, Tian Chua mencabar kerajaan menyemak standing jet peribadi dinaiki Datuk Seri Anwar Ibrahim dan beberapa pemimpin Pakatan Rakyat (PR) semasa lawatan ke Sabah baru-baru ini untuk pengesahan kerana beliau tidak mempunyai kuasa untuk nyatakan perkara itu.

Menurutnya, kerajaan dan orang ramai yang ingin mengetahui standing jet tersebut perlu menyemaknya dengan pihak yang sepatutnya.

Katanya,"kita cabar kerajaan untuk semak daripada pihak berkuasa, tanya Menteri Pengangkutan, pergi DCA kalau nak tahu, siapa yang sewa, dan siapa yang uruskan.

Sehubungan itu Ahli Parlimen Batu ini berkata: Saya tak menyesal memuat naik gambar-gambar jet yang dinaiki Anwar kerana kita telus.

Beliau berkata demikian kepada pemberita di lobi Parlimen hari ini.

Dalam laporan media tempatan hari ini, Tian Chua dibidas kerana mengeluarkan kenyataan bertentangan dengan Anwar berhubung isu beberapa pemimpin pembangkang menaiki sebuah jet eksekutif ke Sabah baru-baru ini.

Comments