Recommended Links

TAK SABAR BETUL DIORANG NAK DAPAT MB BARU!!!


Fuh!!! Betul - betul tak sabar betul nampak gayanya puak - puak Pakatan Pembangkang ni nak dapat Menteri Besar Selangor yang baru ye.

Kenapa diorang sibuk - sibuk nak tau siapa dia calon Menteri Besar tu? Senang diorang nak buat fitnah dan jadikan modal dalam Pilihan Raya?

Apa, ingat orang tak tau ke taktik diorang tu? Diorang tak sedar ke yang taktik buruk macam tu dah basi!!! Semua orang dah boleh agak dah permainan diorang.

Rakyat Malaysia ni pun semua dah sedia maklum dengan perangai Haramjadah yang dimiliki oleh puak - puak Pakatan ni. Suka sangat pakai barang 'recycle'!!!

Lagi bagus diorang selesaikan sendiri masalah yang wujud dikalangan diorang tu. Yang itu pun masih banyak lagi yang tak selesainya. Dah la Menteri Besar Badut tu tak reti buat kerja, lagi diorang nak sibuk pasal hal orang lain ke? Dasar tak sedar diri betul!!!
KUALA LUMPUR: Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Datuk Seri Noh Omar berkata, soal siapa akan menjadi menteri besar sekiranya BN berjaya menawan Selangor dalam pilihan raya akan datang tidak perlu dihebohkan lagi pada masa ini.
Noh yang juga timbalan pengerusi perhubungan Umno negeri ketika diminta mengulas siapakah calon menteri besar BN di Selangor berkata, parti itu "tidak kurang tokoh" untuk menggantikan Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim daripada PKR pada masa ini.
"Dalam Umno semua kita ada, ada tokoh korporat, profesional, agama, ahli akademik kita ada! . Semua kita ada.Esok bila kita dah menang, kita akan tentukan siapa akan jadi menteri besar.
"Sama seperti Pakatan Rakyat, ada mereka heboh? Yang penting kita menang (terlebih dahulu)," katanya.
Noh sebelum ini antara nama yang disebut-sebut akan menjadi menteri besar dan dikatakan akan bertanding kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) dalam pilihan raya umum akan datang.
Namun, beliau menjelaskan bahawa penduduk di Parlimen Tanjung Karang masih mahukannya terus memimpin kawasan itu.
"MB akan ditentukan oleh pucuk pimpinan, tapi pengundi Tanjong Karang calonkan saya di parlimen," katanya.
Malah, beliau yakin BN akan menang sekurang-kurangnya 32 kerusi DUN di negeri itu, sekali gus membentuk kerajaan baru.

Comments