Recommended Links

SI ANDARTU TERESA CORK NI TAK SAMPAI KLIMAKS TANPA 'TEDDY BEAR' DIA!!!


Pergh!!! Semut tak sangka lansung yang tindakan puak - puak Pakatan Pembangkang tu mampu membuatkan salah seorang sahabat Semut termuntah.

Dia muntah sebab loya dengan taktik basi yang dipergunakan oleh puak - puak Pakatan Pembangkang tu. Macam dah tak de cara lain nak raih simpati rakyat.

Buat masa ni, tahan la diorang setakat boleh lelong barang - barang sendiri. Takut bila dah memerintah nanti, habis satu Malaysia ni diorang jual sekali.

Yang membuatkan sahabat Semut tambah loya ialah apabila puak - puak Pakatan Pembangkang tu dengan sengaja nak memperbodoh - bodohkan rakyat.

Semua orang dah tau yang diorang ni memang banyak terima dana dari puak - puak Yahudi macam George Soros. Dana pulak bukan sikit - sikit. Berjuta - juta!!!

Yang dapat dikesan setakat ni baru beberapa ratus ribu je. Belum lagi dikorek dalam - dalam. Kalau diselongkar semua sekali, tak tau la berapa jumlahnya.

Jadi, apa gunanya puak - puak Pakatan Pembangkang ni nak kumpul dana dan sebagainya ni? Bukan ke semua tu hanya nak memperbodoh - bodohkan rakyat? Orang suruh bantu rakyat, bukan buat kerja yang bukan - bukan!!!
Sedih sungguh bila kita baca apa yang ditulis oleh Teresa Kok tentang kehilangan 'teddy bear'nya yang telah dilelong dengan harga RM10 ribu dan teddy bear berkenaan akhirnya berpindah kepada Judy Tong yang merupakan SALAH SEORANG AHLI JEMAAH GEREJA DUMC.

Menurut ! Teresa K ok, itulah kali pertama dia bertemu dengan Judy Tong walaupun Judy Tong merupakan 'peminat' setianya dan sentiasa mengikuti perkembangannya.

Anda ingat lagi kontroversi DUMC dan pembabitan Teresa Kok yang begitu lantang mengutuk serbuan yang dilakukan oleh JAIS, sekaligus membongkar salah satu kes pemurtadan dan pengkristianisasi membabitkan DUMC yang didalangi sepenuhnya oleh kaum DAP?

Sekarang, Teresa Kok yang juga merupakan salah seorang jemaah DUMC, mengatakan dia tidak mengenali Judy Tong? Apa Maksudnya?

Maksudnya adalah Teresa Kok adalah seorang pembohong walaupun agama yang dianutinya tidak membenarkan dia bercakap bohong, berkhianat mahupun menjadi munafik yang menghalalkan cara bagi mencapai matlamat. - seterusnya...

Comments