Recommended Links

INI LA SEBAB KENAPA DIORANG BANTAH!!!


Berbicara mengenai puak - puak Pakatan Pembangkang ni, diorang hanya ada satu agenda iaitu menjahanamkan Negara.

Maka tak heran la kalau diorang sanggup lakukan apa sahaja untuk memburuk - burukkan pihak Kerajaan yang berusaha bersungguh - sungguh membantu rakyat.

Jadi, tak heran la jugak kenapa diorang meroyan tak tentu arah bila setiap kali Bajet Negara dibentang di Parlimen. Sebab diorang tau benda macam ni akan berlaku.
PUTRAJAYA 29 Sept. - Kementerian Perusahaan, Perladangan dan Komoditi percaya peruntukan Bajet 2013 sebanyak RM432 juta untuk module penanaman semula pokok kelapa sawit mampu melonjakkan kembali harga komoditi itu di pasaran antarabangsa.

Timbalan Menterinya, Datuk Hamzah Zainuddin berkata, ini kerana dengan peruntukan tersebut sudah pasti mampu memberi impak yang besar kepada aktiviti huluan dan hiliran industri tersebut.

Katanya, ditambah pula dengan adanya beberapa perayaan dan festival utama dalam tempoh terdekat ini, sudah pasti permintaan terhadap minyak masak sawit akan meningkat.

"Harga minyak sawit mentah (MSM) mengalami penurunan kerana kelembapan ekonomi negara-negara pengimport, khususnya di benua Eropah dan juga peningkatan pengeluaran minyak soya di Amerika Syarikat (AS),'' katanya kepada pemberita selepas menyertai module Berjalan Untuk Kesihatan anjuran Kementerian Perusahaan Perladangan dan Komoditi di sini hari ini.
Itu belum masuk cerita pasal ! kenaikka n harga saham di Bursa Malaysia semalam. Lagi la mampu buat puak - puak Pakatan Haramjadah ni menyirap.

Tapi, apa nak buat ye tak. Dah memang itu agenda diorang. Lagi pun, diorang bukan ada kerja lain selain dari menipu rakyat dan terus menjahanamkan Negara. Kalau nak suruh diorang bantu rakyat, jangan harap la!!! Setakat cakap je, baik tak payah!!!

Comments