Recommended Links

BILA KALAH, NURUL IZZAH SALAHKAN SISTEM!!!


Kalau diikutkan kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Anak Emas Kesayangan Ketua Penipu tu memberikan gambaran dimasa akan datang.

Jawapan itu seolah - olah dapat menggambarkan pendirian puak - puak Pakatan Pembangkang dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang.

Antara lain, mereka akan memberikan alasan dengan menyalahkan sistem Pilihan Raya. Sekarang pun, gerak kerja ke arah itu sedang dilaksanakan.

Mereka dengan sengaja mencipta kesalahan bagi pihak Suruhanjaya Pilihan Raya agar dapat memudahkan mereka membangkitkan kemarahan rakyat kelak.

Andaikata diorang kalah, maka pihka SPR akan dipersalahkan. Itu tujuan mereka. Dan sekarang pun, mereka dah mengguna-pakai alasan tersebut dalam Pilihan Raya Kampus.

Bila kalah je, dia mula salahkan sistem Pilihan Raya tu. Kenapa tidak dari dulu lagi dia persalahkan sistem tersebut? Kenapa baru sekarang dia nak salahkan sistem?

Kata Si Nurul Izzah, Pilihan Raya kali ini memang wujud anasir - anasir luar yang didalangi oleh pihak - pihak tertentu menjadikan ianya tidak Telus, Bersih dan Adil.
PILIHAN raya kampus yang diadakan semalam mencatitkan titik hitam dalam sejarah Malaysia dengan campur tangan pihak eksekutif serta amalan budaya samseng, ugutan berbentuk jenayah yang menekan dan mengekang hak serta kebebasan mahasiswa.


Pro jek Ops2020, yang didedahkan dalam Parlimen sesi yang lalu terbukti dirangka untuk memenangkan calon-calon kampus yang pro-kerajaan. Projek ini telah memberikan laluan kepada nasir-anasir luar yang didalangi pihak tertentu untuk terus menyekat perjalanan pilihan raya kampus yang bersih, adil dan telus. - Sinar Harian Online
Kalau sebelum ini, tak wujud ke anasir - anasir luar ni? Tak de ke pihak - pihak tertentu memainkan peranan yang mampu menguasai pemikiran Mahasiswa ni?

Bukan ke diorang jugak yang menjadi dalang menghasut kumpulan - kumpulan Mahasiswa ni untuk bertindak menentang Kerajaan?

Selama ini, diorang jugak yang memberikan dana, mengumpul kumpulan - kumpulan Pro-Mahasewel untuk dijadikan benteng dalam penentangan terhadap Kerajaan.

Mereka jugak la yang bertanggungjawab menghasut kumpulan - kumpulan Mahasewel ni mencipta huru hara diseluruh Negara. Tak pulak dia nampak semua tu, ye tak.

Tapi nak pelik apa dengan Si Nurul Izzah ni. Dah memang itu kerja dia. Kalau suruh dia buat kerja lain, dia bukan tau nak buat apa. Jadi, kerja dia asyik mencari salah orang lain aje la. Nak harapkan dia jaga rakyat, Kirim Salam aje la jawabnya!!!

Comments