Recommended Links

ANUWAR JUAL BAS DAN JET MEWAH RAIH DANA PRU!!!


Punya la nak raih simpati dari rakyat sampai tahap macam ni yang terpaksa diorang buat. Punya la tandus thought diorang ni ye tak.

Dalam sibuk - sibuk orang dok buat pendedahan mengenai dana asing yang diterima oleh puak - puak Pakatan Pembangkang tu, Si Nik Aziz ni lain pulak ceritanya.

KONONnya Si Nik Aziz tu kata dia nak lelong tongkat dia untuk raih dana Pilihan Raya Umum yang akan datang.
KOTA BHARU - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat hari ini secara sukarelanya melelong tongkat yang digunakan sejak sekian lama untuk untuk menaja dana Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13).
Pengumuman berkenaan dibuat kira-kira pagi tadi selepas beliau menyampaikan kuliah mingguan di Dataran Ilmu di sini.
Sejurus itu Nik Aziz menyerahkan tongkat kesayangan tersebut kepada seorang wakil untuk menyempurnakan hasrat murninya itu.
Hai. Dah habis dah ke balak kat hutan tu yang dia tebang? Dah habis dah ke tanah - tanah orang asli yang dia jual kepada orang luar?

Mana pergi hasil kutipan tanah Ladang Rakyat? Nak kata dia bagi kepada rakyat, tak de pulak. Takkan boleh ghaib macam tu aje kot!!!

Kot ye joke nak raih simpati rakyat, cari la cara lain. Buat kerja, jaga kebajikan rakyat. Bukannya buat kerja yang bukan - bukan!!!

Kalau dia tak de sangat hasil nak dikutip untuk dijadikan da! na Pilih an Raya, mintak je dengan Si Ketua Penipu tu. Suruh dia jual bas dan jet mewah dia. Habis cerita. Boleh jugak buat modal nak menghadapi Pilihan Raya!!!

Comments