Recommended Links

SEJAK BILA PAS PAKAI SISTEM KUKU BESI???


Wah!!! Sejak akhir - akhir ni Parti Angguk Saja tu dah banyak betul berubahnya. Bukan setakat dasar perjuangan je yang berubah.

Malah sistem yang diamalkan oleh mereka juga turut berubah juga rupanya. Sekarang ni diorang dah tak pakai sistem demokrasi dah.

Kebebasan hakk untuk memilih sudah tidak wujud. Yang wujud sekarang hanya sistem Kuku Besi dan amalan ugut mengugut sesama mereka.

Macam yang dilakukan oleh Si Phahrolrazi ni. Dia siap ugut Timbalan Pesuruhjaya dia sendiri agar meletakkan jawatan untuk sokong dia.

Kalau Timbalan dia tu tak letak jawatan, apa dia nak buat? Adakah dia nak kata yang Timbalan dia tu engkar kepada tuntutan Islam?
Phahrolrazi berkata, arahan berkenaan selaras dengan usul yang diluluskan PAS kawasan itu pada 17 Februari lalu bahawa dua Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) dari Kuala Kedah iaitu Amiruddin (Anak Bukit) dan Mohd Nasir Mustafa (Kubang Jerangau) tidak perlu menerima jawatan exco sebagai sokongan untuk beliau.
Menurut Phahrolrazi, usul itu telah diluluskan pada mesyuarat yang dihadiri oleh Mohd Nasir dalam kapasiti beliau sebagai naib yang dipertua kawasan.
Seramai twenty-two ahli jawatankuasa menghadiri mesyuarat itu, termasuk wakil-wakil daripada sayap pemuda dan muslimat.Bagaimanapun Amiruddin tidak hadir.
Jelas Phahrolrazi, keputusan berkenaan sudahpun disampaikan kepada Amiruddin menerusi surat.
Namun katanya surat kedua akan dihantar kepada! Amirudd in tidak lama lagi, bagi menuntut penjelasan dalam tempoh 14 hari kerana mengabaikan arahan tersebut.
"Jika Amiruddin mahu menyokong saya, beliau patut berhenti (sebagai ahli exco). Jika dia mahu terus kekal sebagai ahli exco, dia akan terasing dalam kawasan ini," kata Phahrolrazi.
Nampak sangat la yang Si Phahrolrazi ni memang dah jadi Gila Kuasa macam Si Ketua Penipu tu jugak. Bila digugurkan, mula la dia meroyan tak tentu arah.

Ke mana perginya perjuangan fisabilillah mereka? Ke mana hilangnya semangat jihad mereka? Dah habis ditelan puak - puak Anwarinas dan jadi makanan Parasit ke!!!

Comments