Recommended Links

PENYOKONG BIAWAK TABUR FITNAH PERTAHANKAN BADIGOL MAIN!!!


Diatas adalah 'Screenshot' terbaru dari sebuah laman blog Pro Pembangkang yang nak selamatkan Si Badigol Main tu dari kes khalwat dia.

Dia siap bagi lagi kaedah yang perlu dilakukan oleh puak - puak Pro Pembangkang untuk 'Counter' isu berkaitan dengan kes khalwat ni.

Caranya ialah dengan memburuk - burukkan JAIP, memburukkan imej suami serta saksi. Itu joke KALAU ada, kata dia.

Nampak sangat la puak - puak Pakatan ni dah semakin terdesak untuk mempertahankan sesuatu yang batil. Bukannya diorang nak memperjuangkan perkara yang benar.

Orang macam tu joke diorang boleh bangga jugak ke? Tak malu ke Si Biawak tu ada penyokong macam ni yang nakkan dia jadi Perdana Menteri?

Oi!!! Sedar la diri sikit. Kot ye joke nak tegakkan benang yang basah, takkan la sampai sanggup nak tabur fitnah!!! Kata orang je pandai, diri sendiri tak nak kaji!!! Macam sial!!!

Ps: Sehingga waktu artikel ini ditulis, Si Badigol Main tu masih lagi tak nampak batang hidung dia kat Pejabat JAIP.

Dia yang sepatutnya datang bagi penjelasan pukul 8 pagi tadi masih lagi belum tiba. Maklumat terkini, JAIP tetap akan mintak dia hadir hari ini juga.

Kalau tidak, JAIP akan keluarkan waran tangkap.Apa, takut ke? Kalau dia tak buat salah, dia nak takut menda jadahnya!!! Buat malu je jadi Ostad. Tapi penakut buat apa!!!

Comments