Recommended Links

PATUT LA SELANGOR BANYAK 'PUSAT KAUNSELING'!!!


Selama hari ini, orang mungkin dah salah sangka dengan Si Badrol Amin tu. Dia bukan baru dalam bidang kaunseling ni sebenarnya.

Kerja tambahan dia ni dah lama dilakukan terutama sejak Pakatan Pembangkang berjaya memerintah Negeri Selangor.

Mungkin, atas sebab itulah dia dilantik menjadi Pegawai Penerangan Kerajaan Negeri bagi membolehkan dia bagi kaunseling kepada orang ramai.


Jadi, dengan tertangkapnya Si Badrol tu, maka terungkailah beberapa persoalan mengenai pusat pelacuran dan rumah urut yang tumbuh macam cendawan di Negeri Selangor.

Yang sebenarnya, pusat pelacuran dan juga rumah maksiat tu bukan seperti apa yang kita sangkakan. Ianya hanyalah sebuah pusat kaunseling bagi mereka yang sudah berkahwin.

Sebab itulah bila pihak berkuasa buat serbuan ke pusat - pusat seumpama ini, semuanya masih beroperasi diwaktu pagi. Jam 12 ke atas. Sama dengan khidmat Si Badrol tu.

Contoh - contoh pusat khidmat kauseling waktu pagi - pagi buta ni boleh dilihat kat sini, sini , dan sini. Pilih la yang mana satu korang suka.

Cuma tinggal lagi, pusat seumpama itu tak pulak dikunjungi oleh golongan wanita yang dah berkahwin. Yang tu kena pergi jumpa Si Badrol tu sendiri la kot.

Maklum la. Dia kan suka buat kaunseling ni dalam bilik hotel. Nak pulak kalau golongan wanita tu terdiri dari golongan para isteri yang ada masalah keluarga.

Maka adalah tidak wajar kalau kita nak salahkan sapa - sapa dalam hal ni. Sebab yang bodoh tu diri sendiri. Dah la tu, bergelar Ustaz pulak. Takkan la dia tak tau pasal hukum - hukum dalam agama!!!

Comments