Recommended Links

Omegay: Hadi awang cuba tutup malu pas, sindir umno kehkehkeh

Abdul Hadi berkata, selama lebih 55 tahun Malaysia di bawah pentadbiran kerajaan Barisan Nasional (BN), apakah sumbangan parti itu dalam memartabatkan Islam, sedangkan kerajaan BN dilihat lebih banyak menjatuhkan martabat Islam melalui tindak tanduk mereka.
Apa sudah jadi dengan tulisan jawi di negara ini sepanjang BN memerintah. Peranan Sekolah Agama Rakyat (SAR) dilemahkan, hak istimewa orang Melayu juga diusik. Bagaimana Malaysia hilang Singapura dan banyak lagi yang melemahkan Islam dibuat sewenang-wenangnya, katanya ketika menyampaikan ceramah perasmian Karnival Kedah Sejahtera, di Kompleks Pas Pokok Sena, minggu lalu. - SH

sebenarnye hadi bawang nak cakap..ape dah jadi dengan pasrael?..dah bertahun2 pasrael jadi pembangkang kat mesia ni dan semakin teruk pasrael jadinye!..dia nak mengaku bahwa umno dah joke laksana hukum hudud mahupun pertahan syiar islam tapi pasrael makin sibuk gadai akidah dan jual islam sampai saat ni kerana nak ke putrajaya! huhuhu

Bantuan kerajaan kepada guru2 KAFA dan bantuan ke sekolah2 agama termasuk sekolah pondok serta banyak lagi bantuan2 lain, telah sikit sebanyak dah mencalar balarkan muke pasrael yang setakat ni hanya mampu bikin sebijik mesjid dan sebijik stadium yang dalam perancangan, di khaskan untuk solat pecoh perut dan solat2 yang diperlukan saje!.

hadi bawang jugak agak segan nak mengakui bahwa ketokohan ahlul bahlul politik pasrael setakat ni hancor!. ularmak2 ni bukan semakin memperbaiki sahsiah diri tapi lbey mendekatkan diri kepada pujukan nafsu syaiton sehingga tergamak berkelakuan tak senonoh tak kira waktu retreat ker, caci hina dalam ceramah ker, paksa ahli akur k! epada se kutu peliwat ker, asalkan perjuangan parti tak terkubur!

hadi bawang joke agak tersipu2 apabila terpaksa mengungkit kisah silam dimana beliau di sepak keluar dari pejabat menteri besar pada pru lalu. lihat saje di perak. perak hampir2 saja di perintah oleh komunis deeayypig jika tidak kerana desakan pasrael sendiri!. terbukti pas jugak tak suka komunis deeayypig pegang jawatan mb walaupun pasrael menang tak cukup kerusi!. tu joke nasib baik undang2 tubuh kerajaan negeri mengkhaskan jawatan mb hanya di jawat oleh orang islam.

tengok ape dah jadi kat nizar setanirrajim di sebabkan doa bala wally slipau?. sewel tak tak habis!...kejap pegang lilin kejap pgang gendang...kehkehkeh

agak2 di mane hadi bawang meletakkan sifat keikhlasan perjuangan mereka skarang ni? atas desakan telunjuk anuwar atau deeayypig atau sekadar pertahankan sifat batil yang menyelubungi pasrael waktu ni??. hanya hadi bawang saje yang tau huhuhuhu >XD

Comments