Recommended Links

HOT NEWS !!! BERAPA KALI BADRUL AMIN BERNIKAH ??? DUA KALI ATAU TIGA KALI ???

Rakan Blogger The Unspinners sebelum ini telah mendedahkan laporan polis 2005 dari seorang wanita bernama Aishah binti Abu Bakar yang mengaku sebagai isteri Ustaz Badrul Amin dan telah didera.

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

Rakan-rakan di MyKMU Pula mengingatkan akan risiko laporan ini diterima secara membuta tuli. Menurut kolumnis MyKMU,nama isteri pertama Badrul Amin adalah Zumrah Husni dan bukan Aishah Abu Bakar.Ditakuti ianya perangkap Pakatan Haram.Satu peringatan yang bijak.

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA KITA LIHAT PENDEDAHAN THE UNSPINNERS SELANJUTNYA !!!

Aishah adalah juga isteri Badrul yang telah dinikah pada tahun 2003. Kemungkinan Aishah adalah isteri kedua sebenar Badrul sebelum Inafiona yang dikahwini baru-baru ini pada tahun 2011.Ada kebenaran Badrul "burit" ini ku sangka dua rupanya tiga.

Bawah ini adalah kad pengenalan,surat akuan berkanun dan salinan surat akuan dari Aishah berkenaan pernikahannya dengan Badrul :




Dari dua dokumen atas,baru difahami Badrul telah bernikah di Bandar Sri Damansara,Shah Alam Selangor dan medaftarkan pernikahannya di Sabah.Pernikahannya pun agak pelik dari segi prosedur dan mungkin sekali hukum kerana ayah perempuan tidak ada bersama dan tidak diberitahu.

Perkahwinan ini berhadapan dengan masaalah pada tahun 2007,tetapi kami tidak dapat pastikan samada Badrul masih lagi berkahwin dengan Aishah.Aishah telah melaporkan ke Jabatan Agama Islam bahawa Badrul Amin telah melakukan kekasaran dan tidak memberi nafkah kepada nya.

Berikut ada satu lagi dokumen surat mohon pemeriksaan doktor.


Ia jelas mengesahkan Badrul kaki belasah bini.


Padanlah Kak Long datang juga ke mahkamah walaupun ianya memalukan dan menjatuhkan maruahnya sebagai isteri.Bukan pasal sabar dan payung emas,tapi takut kena belasah.


Kesian anak-anak melihat bapak buat perangai.


Baik-baiklah Inafionda dan Zatiwani,jika dia adalah pilihan anda.

Sumber The Unspinners

RENUNG-RENUNGKAN

Comments