Recommended Links

BADRUL AMIN DIPINGGIRKAN PKR SELANGOR???


Berikutan kes penangkapan pemimpin Parti Khalwat Ramai semalam, jelas satu persoalan timbul disebalik isu tersebut.

PKR Selangor dilihat seolah - olah cuba untuk meminggirkan Si Badigol Main tu dengan 'mencadangkan' agar dia ambik cuti rehat.

'Cadangan' itu telah dibuat oleh Setiausaha Politik Menteri Besar Badut, Si Faekah Muka berminyak sebelum ini.

Tidak cukup dengan itu, Menteri Besar Selangor juga turut menyatakan bahawa Kerajaan Negeri Selangor tidak akan masuk campur dalam isu tersebut.

Berlainan dengan isu yang timbul sebelum ini dimana mereka sanggup menghabiskan duit rakyat untuk membiayai kos guaman ADUN Sri Muda.
Kami tidak akan terlibat dalam perkara ini dan tidak mahu sebarang penjelasan daripada Dr Badrulamin, katanya kepada pemberita - MyStar Online
Kenapa mereka tidak mahu membantu Si Badigol Main ni bagi membuktikan yang dia tidak bersalah? Macam diorang main lepas tangan pulak.

Malah kenyataan dari pimpinan PKR joke lain macam bunyinya.Mereka hanya meminta supaya pihak JAIP buat siasatan dengan telus.

Spekulasi yang dibuat, pimpinan PKR seolah - olah mengesahkan perkara tersebut benar - benar berlaku. Isu tangkapan tersebut dilihat 'Genuine' dan Tulen.
Walaupun, Si Badrol Amin kata penangkapan itu satu perangkap yang dibuat oleh UMNO, tetapi dia juga tidak mampu nak menolak campur tangan dari kalangan pimpinan PKR.

Dari laporan yang Semut terima, petang tadi dia jumpa dengan media dan kelihatan agak gugup bila ditanya berkaitan dengan soalan tersebut.

Kata dia, hasrat untuk berehat dari sebarang jawatan dalam parti atau Kerajaan sudah lama difikirkannya dan kini ianya masa yang sesuai.

Nampak sangat dari kenyataan tersebut, Si Badrol Amin ni nak cuba untuk sembunyikan sesuatu. Cuma dia tak berani nak cakap je.

Tapi, nak buat macam mana ye tak. Orang yang takut dengan Kebenaran ni memang wujud dikalangan Parti Khalwat Ramai ni. Kalau dah kepalanya joke takut dengan Kebenaran, anak buah dia apatah lagi!!!

Comments