Recommended Links

ADA AMARAN UNTUK OSTAD BADRUL AMIN ???


satu persatu cerita mengenai Badrul Amin kita dah dengar dan anda lihat sendiri di blog.pertama,mengenai Khalwat,nampaknya Badrul Amin dah banyak spin mengenai Khalwat.mana taknya,mula-mula kata kena belasah 20 orang,sekarang apa cerita ??? pegawai dah nafi kan benda tu..apa lagi Badrul Amin Nak Nafi ni ???

ke dua mengenai isteri beliau.berapa banyak isteri Badrul Amin ada ni ??? patut lah jadi kaunselor jam 2-3 pagi.ish ish ish ....

Misteri yang pale dasyat dalam hidup Badrul Amin ialah bila mana dia kahwin dengan seorang wanita bernama Aishah dengan maskahwin 906 itu pun hutang daa.Dah la kahwin dengan mas kahwin hutang lepas tu dia balun pulak bini dia tak hengat punya.itu yang saya nak sebut tadi,itu sambungan di atas.muahahahaha....

Sebab tu Unspinner kata pada Zatiwani,dia cuba keluar dari mulut harimau tapi masuk dalam mulut buaya gila burit.

KLIK DI SINI

Ini belum lagi saya cerita pasal pendedahan sel13.com mengenai Setiausaha Pengelola PKR yang cuba merasuah JAIP 3 ribu tu !!! Bukan main-main beb,dia nak suap 3 ribu untuk tutup cerita ni.ish ish ish....

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

Akhir kata,bak kata rakan blogger Papa Gomo, dia mintak Badrul Burit Amin ni letak semua jawatan yang disandang,baik dalam parti mahupun dalam kerajaan negeri supaya dia tidak dimalakun dengan lebih dasyat lagi.Kerana menurut blogger no. 1 negara ini,ada rakaman video yang akan membuktikan Badrul Amintersangat la hina adanya.

Buat p! ara pemi mpin Pakatan Haram adalah dinasihatkan anda untuk bersedia dengan Cemuhan yang mendatang jika Badrul Amin tidak meletakkan jawatan yang ada didalam parti mahupun Kerajaan Negeri.Perkara buruk pastinya akan berlaku dengan amat dasyat sama sekali.

Psssttt...Gambar dan rakaman video beliau ditangkap khalwat bakal mengaibkan beliau,isteri dan anak anak

ADAKAH BENAR ???

TUNGGU...

Comments