Recommended Links

MARI TENGOK NURUL IZZAH PANCUNG ORANG!!!


Fuh!!! Kejam, kejam. Memang Kejam rupanya Si Nurul Izzah ni. Punya gila dia nak main Politik sampai sanggup dia pancung orang.

Tapi, ye la. Nak buat macam mana ye tak. Dah dia terdesak nak kekalkan kuasa. Jadi, terpaksa la main 'pancung - pancung' ni. Kalau tidak, duduk kat takuk tu je la dia nanti.

Cuma, Semut nak ingatkan sikit kat Nurul Izzah ni. Jangan asyik nak memancung orang je kerjanya. Takut nanti diri sendiri pulak yang dipancung. Masa tu, Baru Padan Muka Dia!!!
Seperti mana yang kita ketahui penglibatan Nurul Izzah dalam kancah politik ini ialah bagi membela nasib papanya...

Untuk mencapai kesinambungan perjuangan papanya dalam dunia politik Nurul Izzah tidak rela PKR berkubur di tangan Azmin Ali...

Azmin tidak layak mengantikan Anwar kerana Azmin masih kurang pengalaman dalam percaturan politik masa kini oleh Izzah harus mencari penganti yang sesuai untuk mengantikan Anwar sekiranya Anwar didapati bersalah didalam kes liwatnya.

Mungkin juga Izzah pernah terfikirkan sekiranya Azmin berkuasa... adakah Azmin akan meneruskan perjuangan dalam mencari keadilan kepada papanya?

Kesetiaan juga boleh dilacurkan apabila sifat tamak menghantui diri seseorang itu dan ianya pernah terjadi pada Azmin apabila ada tindakan beberapa wakil rakyat PKR yang bertindak keluar parti sebelum ini kerana Azmin.


Gerakan Reformasi yang di rancang pada 9 Jan nanti perlukan kekuatan dan impak baru... ianya perlu berterusan! sehingg a berjaya membebaskan papanya...Izzah memerlukan satu kuasa yang pengaruh yang setanding dengan kuasa papanya... Satu kuasa yang boleh membebaskan papanya sekiranya didapati bersalah.

Oleh itu otaimer seperti Ku Li adalah calon yang sesuai untuk mengekalkan PKR sebagai ketua Pakatan Rakyat dan seterusnya di hurmati oleh parti rakan sekutunya... Usaha membawa masuk Ku Li sebagai Ketua Pembangkang dikhabarkan aalah salah satu dari gerakan yang di rancang oleh Izzah... sila rujukdi sini...

Begitu juga dengan kerja sama Izzah-Zaid Ibrahim tidak lain tidak bukan untuk menghalang Azmin terus berkuasa dalam PKR! Zaid keluar dari PKR kerana bosan dan meluat dengan perangai ego Azmin Ali...

Namun segalanya terubat apabila Izzah berjaya memujuk Zaid belayar dalam satu kapal dalam Pakatan Rakyat...


Bagi Izzah biarlah Azmin di korbankan jangan sampai PKR terus berkubur... Rela atau tidak... Azmin harus menghadapi serangan seterusnya dari Izzah! - Seterusnya, klik kat Sini.

Comments