Recommended Links

LANGKAH TERDESAK DAPigs HAKIS ISU GODFATHER!!!


Nampaknya puak - puak DAPigs ni dah semakin terdesah dah sekarang ni. Nak pulak bila diorang terpaksa menangkis isu berkaitan dengan Godfather.

Jadi, diorang cuba buat isu lain pulak untuk meredakan konflik dalam yang sedang melanda parti Ultra Chauvinist tu sebelum ianya menjadi lebih parah.

Dan langkah terdesak ini jugak turut membuktikan bahawa mereka sedang ketandusan sokongan dari kalangan orang Melayu. Lebih - lebih lagi dari kalangan PAS sendiri.

Mana tidaknya. Diorang secara terang - terangan menjadi batu penghalang kepada PAS untuk melaksanakan hukum Hudud.

Kalau DAPigs tak bising, dah tentu PAS akan mempertahankan dasar perjuangan mereka selama ini. Tapi, kalau dah jenis Pak Angguk Saja macam diorang sekarang, payah la.

Tapi, walau apa joke cara yang diorang buat, diorang takkan mampu nak tolak persepsi bahawa DAPigs hanya nak memperkudakan orang Melayu sahaja.

Selama ini, diorang tak pernah sekali joke menjaga hal ehwal orang Melayu. Nak pulak kalau dalam hal - hal yang berkaitan dengan orang Melayu.

Nak ambik pun, ambik la yang mana UMNO dah tak nak tu. Bukan diorang boleh buat apa - apa joke melainkan jadi Hamba Abdi DAPigs je kerjanya. Yang berkuasa tetap jugak 'The Godfather Lim and Family'!!!
KUALA LUMPUR, 28 Dis DAP telah menarik beberapa pemimpin Melayu termasuk sekurang-kurangnya dua ! maestro Umno sebagai satu langkah untuk menghakis sokongan dari komuniti dominan selepas dituduh anti Melayu dari parti pemerintah.
The Malaysian Insiderdifahamkan penulis blog terkenal Datuk Mohd Ariff Sabri Abdul Aziz, yang juga bekas wakil rakyat Pulau Manis dan Aspan Alias, maestro Umno Negeri Sembilan, telah dijemput untuk menyertai DAP, yang berkemungkinan besar akan bertanding pada pilihan raya umum akan datang.
Ketua Pemuda DAP Anthony Loke(gambar), yang ditugaskan untuk menambah sokongan Melayu bersama anggota strategi Liew Chin Tong dan Zairil Khir Johari, mengesahkan penyertaan dua individu itu.
Kami mendekati mereka tetapi tiada keputusan dibuat. Tetapi bukan penentu mereka akan bertanding dalam pilihan raya. Ia kebimbangan kedua kami, kata Ahli Parlimen Rasah ini.
Loke menambah bahawa buat masa ini, parti gembira apabila kedua-dua maestro Umno itu membuat kritikan secara terbuka terhadap parti Melayu terbesar dan Barisan Nasional (BN) dalam blog mereka.
Kedua-dua maestro itu menghadiri Konvensyen Media Sosial yang dipanggil Rakan Pulau Pinang yang dianjurkan Zairil dua minggu lalu.
Kami mahu mendekati orang yang berpengaruh di media sosial. Tetapi kami bukan mewujudkan tentera siber. Tidak seperti Umno, kami tidak membayar dan rakan tidak boleh dibeli, katanya namun enggan mengulas sama ada kedua-dua maestro itu akan menyertai DAP.

Comments